יום רביעי, 5 במרץ 2014

אסטרטגיית המסחר שלך עובדת ? איך להמשיך ?




ראשית הדבר החשוב ביותר הוא להבין שאסטרטגיית המסחר שלך היא חיה ונושמת בדיוק כמוך, אינך יכול לומר זהו, יש לי תרנגולת שמטילה ביצי זהב, אני רק אמור לספור את הכסף, השוק משתנה וגם אסטרטגיית המסחר שלך צריכה להשתנות לכן כמו שכתבתי במאמר הקודם, איך להתמודד עם סדרת הפסדים באסטרטגית מסחר בשוק ההון, הכרחי להבין את אסטרטגיית המסחר שלך בין אם קנית אותה או פיתחת אותה בעצמך.
מטאפורת little magi ,שמסופרת במהלך ההכשרות ל  International Neuro-Linguistic Programming Trainer's Association (INLPTA) מספר את סיפורו של ילד מוכשר מאד (היה לו את הכישורים לדעת מתי עומד לרדת גשם, לדעת היכן בעלי החיים של השבט נמצאים וכד), שהתייתם משני הוריו ועובר את המסלול של להיות magi, במטאפורה מסופר על כך ש old magi מבקש ממנו ללמוד לצוד, ה little magi שואל איפה הצייד, שאני אמור ללמוד ממנו, והוא עונה מי אמר לך שזה צייד, זו ציידת, במהלך ההכשרה הציידת מלמדת אותו איך להכין מלכודות ,ואת הרוטינות של הטרף, כשה little magi מתיישב לאכול בזמנים קבועים, הציידת אומרת לו קום לפני שסיים לאכול וכך מתנהלת השיחה אחר כך.
 magi little: את מפחידה אותי.
 ציידת : זה מעניין גם אותי אתה מפחיד.
magi little : למה אני מפחיד אותך ?
ציידת : כל התנהלותך היא לפי רוטינות ובזמנים קבועים, אתה מסכן אותנו בכך שאנחנו עלולים להיות טרף.
מה אני רוצה לומר לך ? בדוק את כל מרכיבי אסטרטגיית המסחר שלך בסקירה תקופתית שהיא אחת מעשר המשימות של סוחר מעולה, אחרת עם הזמן תמצא מלכודת באחד המרכיבים של אסטרטגיית המסחר שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה