יום שבת, 23 בפברואר 2013

מה אפשר ללמוד מכריסטינו רונאלדו בשוק ההון ?



בתכנית "יציע העיתונות" בערוץ הספורט ביום חמישי 14/02/2013 סיפר אחד מחברי הפאנל אריה מליניאק ,על אימון, שמבצע כריסטינו רונאלדו בקבוצתו בריאל מדריד.

האימון מתבצע כך, שחקן אחר בקבוצה מרים לכריסטאנו את הכדור לנגיחה, וברגע שהשחקן מקבצתו נוגע ברגלו להרים את הכדור מכבים את האור באצטדיון, ב 9 מתוך 10 הרמות של הכדור כרסטיאנו מצליח לנגוח בכדור בחושך מוחלט. תחשוב על זה ברגע ההרמה של הכדור, כריסטינו מאמן את עצמו לדעת בדיוק היכן יפגוש את הכדור, איזה יתרון עצום יש לו לעומת השחקן היריב ,ששומר עליו במטרה למנוע ממנו את המפגש עם הכדור. ברגע ששמעתי את זה מיד חשבתי על אחת המשימות של סוחר מעולה החזרה המנטלית, שהיא אחת מעשר המשימות לסוחר מעולה בשוק ההון.

אלכס פרגוסון מאמנה של מנצסטר יוניטד סיפר לאחר שסוכמה מכירתו של כריסטיאנו רונאלדו ממנצסטר יוניטד לריאל מדריד תמורת 94 מליון יורו שכריסטיאנו לא החסיר אצלו אפילו אימון אחד.

גילי מוסינזון סיפר פעם שהוא מכיר הרבה שחקנים מוכשרים שהמקסימום שהגיעו אליו היה משחק 3 על 3 בספורטק.



מה זה אמור ללמד אותנו ? כשרון לא מספיק אפילו כריסיאנו, שהוא ללא ספק אחד השחקנים המוכשרים בעולם מתמיד בעבודה קשה, מי שרוצה להצליח במסחר בשוק ההון חייב להטמיע את כל עשר המשימות של סוחר מעולה.

4 תגובות:

  1. יעקב,

    אהבתי את ההקשר!

    האם בבלוג תשתף גם בדרך המסחר שלך או שהבלוג מיועד רק למאמרים והגיגים?

    אלכס

    השבמחק
  2. הי אלכס,
    בשלב זה לא מכיוון שאין לי את הזמן לעשות את זה,
    המטרה שלי כרגע היא לפרסם מאמר אחד בשבוע.
    בנוסף אני סוחר רק בארץ.

    השבמחק
  3. או קיי, הבנתי.

    אין זה משנה אם אתה סוחר בארץ או בחו"ל, אני ממליץ בחום לנהל יומן מסחר. הבלוג יכול להיות פלטפורמה נהדרת לכך ואתה גם יכול לחסום אותו במידה ותהיה מעוניין לשמור את המידע והנתונים רק לעצמך.

    בהצלחה!

    השבמחק
  4. הי אלכס,
    אני מתעד את העסקאות שלי באקסל זה חלק מהמשימות של סוחר מעולה, אין לי עניין בהסתרה של נתונים.
    אולם לא זו מהות הבלוג שלי , שהיא כתיבה על ביצוע מסחר מעולה עבור סוחרים אחרים ובמיוחד עבורי.

    השבמחק