יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

מה יש ל William Eckhardt לומר על רווחים גדולים וכיוון השוק





כאשר אני קורא מה יש ל William Eckhardt לומר על מסחר בשוק ההון אני מתייחס לכל מילה כמו ליהלום. בהמשך למאמר הקודם, אינך יכול לפשוט רגל מלקיחת רווח ?

אז מה יש לו עוד לומר לנו

רווחים גדולים

"בהרבה מובנים, רווחים גדולים אף יותר מסוכנים מהפסדים גדולים במונחים של אי יציבות רגשי. אני חושב שזה חשוב שלא להתחבר רגשית לרווחים גדולים. אני כמובן עשיתי כמה מהעסקות הגרועות ביותר שלי אחרי תקופות ארוכות של עסקאות רווחיות . כשאתה ברצף גדול של עסקאות רווחיות, ישנו פיתוי לחשוב שאתה עושה משהו מיוחד, שיאפשר לך להמשיך ולהניע את עצמך כלפי מעלה. אתה מתחיל לחשוב שאתה יכול להרשות לעצמך לקבל החלטות פזיזות. אתה יכול לדמיין מה קורה אחר-כך . ככלל, הפסדים מחזקים אותך רווחים מחלשים אותך. "

כיוון השוק

אל תחשוב על מה שהשוק הולך לעשות, אין לך שליטה על זה בכלל. תחשוב על מה שאתה הולך לעשות אם זה כיגיע לשם. במיוחד, אל תבזבז בכלל זמן בחשיבה על תרחישים ורודים כשהשוק הולך בדרך שלך, שכן במצבים אלה, אין שום דבר נוסף שאתה צריך לעשות. במקום זאת התמקד בדברים שאתה הכי פחות רוצה שיקרה ועל מה התגובה שלך " (תכנית המשך למסחר מהמצב הגרוע ביותר).


למי שעבד או חושב לעבוד עם מערכת למסחר בשוק אני ממליץ בחום לקרוא את המאמר מהמגזין  Futures  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה