יום שבת, 12 בינואר 2013

איך להשיג משמעת ומחויבות במסחר בשוק ההון ?






"הצלחה ללא מימוש עצמי היא כישלון"  אנתוני רובינס



OPA הוא מונח של אנתוני רובינס בתוכנית  " "Time on your life, שהיא מערכת לניהול הזמן והחיים.

Outcome Focused
Purpose Driven
Action Plan


תתחיל לחשוב על היעד החודשי כתוצאה. תחשוב קודם על התוצאה שאתה רוצה להשיג, במקום להתרכז מיד על הצעדים  שנדרשים כדי להשלים את המטרה. בדרך כלל , אם משהו לוקח שבוע או יותר להשיגו, תייג אותו כתוצאה.


בשלב בא, בדיוק כפי שחלום חייך צריך להיות לו תכלית, כל תוצאה צריכה להיות תכלית מאחוריה (רשימה של "סיבותיו"). אחת המטרות החודשיות שלנו  "אני זקוק לחזון ברור למה שאני צריך להגיע אליו כסוחר". למה? התגובה שלך יכולה להיות משהו כזה:
אני רוצה להיות יותר עם המשפחה שלי במשך היום.
אני רוצה פוטנציאל להכנסה בלתי מוגבלת.
אני רוצה את החופש של להיות אחראי על הגורל שלי.
אני רוצה להיות חופשי ובטוח מבחינה כלכלית.
עכשיו האם התוצאה יותר מרגשת אותך? אם לא, אז אתה צריך הרבה יותר מה"למה".


שלב שלישי כדי להשיג את כל תוצאות ,אנחנו מדרשים לסדרה של פעולות לביצוע, כגון לעשות רשימה של מכשולים שעלולים להפריע לנו להשיג את מטרה ודרכים לעבור דרך המכשולים, או לחפש דרכים ליצירת הכנסה פסיבית. תת מטרות עשויות להיחשב פעולות לביצוע, אבל לזכור את הכלל שאם זה ייקח לך יותר משבוע כדי להשיג את זה, זה תוצאה.

2 תגובות:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שזו דרך מאוד טובה להשיג תוצאות בצורה מהירה ולשמור על מחויבות למה שאתה עושה. זה כמו כאשר אתה מתחיל דיאטה או משטר אימונים אם תהיה תוצאה שאתה רוצה להגיע אליה בצורה הגיונית כמובן אז יהיה לכם הרבה יותר פשוט להשיג את התוצאה.
    אני חושב שאפשר להשליך את זה כמעט על כל תחום בחיים. אני אישית עשיתי דבר דומה בתחום הלימודים שלי.
    אני רציתי לסיים כמה קורסים שעניינו אותי לפני שאני נכנס למקום עבודה רציני ומתחיל לעבוד ויכול להיות שלא יהיה לי זמן לסיים את הקורסים האלה. לכן ישבתי והחלטתי על הקורסים שאותם אני רוצה להשיג כתוצאה, חלקם למדתי לבד וחלקם למדתי בקורס שעליו שילמתי. התחלתי בקורסים בתחום הפיננסים שאותם רציתי לסיים: קורס יסודות הביטוח, קורס מקצועית א ומקצועית ב. במהלך הלימודים גם ראיתי שהתחום מאוד מעניין אותי והתחלתי לבדוק איך מקבלים רשיון של יועץ פנסיוני והשלמתי את הקורסים הדרושים והתחלתי לעבוד בתחום.
    אני היום מאוד נהנה וחושב שעשיתי את הבחירה הנכונה של להתחיל בקורסים ולא ישר לרוץ ללמוד משהו בשביל לעבוד.

    השבמחק